اقدام پژوهی ؛چگونه توانستم به دانش آموز در مشکل عدم قانون‏ پذیری کمک کنم

اقدام پژوهی ؛چگونه توانستم به  دانش آموز در مشکل عدم قانون‏ پذیری کمک کنم

تعداد صفحات: 13

نوع فایل: word

دسته بندی:

قیمت: 4000 تومان

تعداد نمایش: 696 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 10 جولای 2017

به روز رسانی در: 31 جولای 2017

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

مقاله اقدام پژوهی ؛چگونه توانستم به دانش آموز در مشکل عدم قانون‏ پذیری کمک کنم

چکیده:
پزوهش حاضر با مروری از کتابها و ادبیات موجود درباره مشکل عدم قانون پذیری .
ابتدا با ارائه تعریفی از این مشکل به بررسی عوامل بوجود آورنده این مشکل و نظریه های مرتبط در رابطه با این موضوع و با ارائه راهکارهایی در این زمینه برای رفع مشکل عدم قانون پذیری پرداخته ایم .
کلید واژه : قانون پذیری – راه کارهای قانون پذیری – محرومیت زمان مند –تقویت کننده مثبت و منفی
مقدمه:
اینجانب آموزگار پایه ششم دارای 10 سال سابقه تدریس در مقطع ابتدایی میباشم در مدرسه دخترانه ریحان اباددو واقع در روستای ریحان اباد مشغول به خدمت هستم. مدرسه ریحان اباد دو دارای حدود507 نفر جمعیت دانش اموزی است که83 نفرآن در پایه ششم تفکیک شده است . مدرسه ریحان اباد دو بنا بر آمار بیشتر دانش آموزان مهاجر پذیر را در خود جای داده است از موارد خاص تربیتی اجتماعی که در این منطقه برحسب فرهنگ های مختلفی که در آن مشاهده می شود عدم قانون پذیری دانش آموزان است .
با توجه به مطالعاتی که بنده داشته ام قانون پذیری را چنین می توان گفت: قانون پذیری یعنی انجام دادن هر عمل یا رفتار پذیرفته شده توسط دانش آموزان است (رستمی 1389)
قانون پذیری یکی از پیچیده ترین مولفه های رفتاری انسان است والدین مربیان و اولیای جامعه آرزو دارند که افراد قانون پذیری با اخلاق تربیت کنند و به نظر می رسد وجود قانون احساس امنیت و اعتماد به نفس را در افراد ارتقا می‏دهد .(شکوهی 1380)

فهرست مطالب
چکیده: 1
مقدمه: 1
توصیف وضعیت موجود: 2
شواهد نوع اول : 3
تجزیه و تحلیل : 5
مداخله (ارائه راهکار) 6
راههای پیشنهادی خودم: 8
اعتبار بخشی : 8
نتیجه گیری 9
شواهد نوع دوم 9
پیشنهادات: 10
منابع و مآخذ مورد استفاده 11