استراتژی شرکت سامسونگ

استراتژی شرکت سامسونگ

تعداد صفحات: 5

نوع فایل: word

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 228 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 29 مهر 1396

به روز رسانی در: 29 مهر 1396

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

استراتژی شرکت سامسونگ

به نام خداوند بخشنده و مهربان
ما نیاز به استعداد جهانی کالیبره داریم که بتواند برای ما لحاظ تازه ای را در تمایل ها و آخرین اطلاعات آشکار کند. به ما اجازه دهید که استعدادی را ایجاد کنیم که مدیران جهانی در خارج از کشور شوند با آشناسازی آنها با سامسونگ که در دوسه سال اخیر در اداره رئیس می فرستند.
گروه سامسونگ یکی از بزرگترین و سودمندترین گروه های تجاری است. از زمان تأسیس در سال 1938 سامسونگ یک صورت حساب مأموریت حفظ کرده است که هم به تغییرش و تأسیس های جدیدش در جهان پاسخ دهد: «نسبت اقتصادی به ملت» و «تقدم منابع بشری» و «پیگرد اصالت عقل». هر شعاری لحظه های حساسی را در تاریخ سامسونگ ارائه می دهد که مراحل مختلفی را در رشد شرکت از رهبری صنعتی خانگی (وطنی) به نیروگاه الکتریکی مصرف کننده ی جهانی منعکس می کند که 261000 کارفرما، 14 شرکت لیست شده عمومی و 470 اداره و تسهیلات در 67 کشور دارد.
فلسفه مدیریت جدید ما در پایان سال 1990 اتخاذ شده است. ما منابع بشری و تکنولوژی خود را اختصاص خواهیم داد تا محصولات عالی و خدمات درجه یک را ایجاد کنیم که به موجب آن یک جامعه جهانی بهتری را نسبت دهیم که تصمیم قوی ما را در نسبت دادن به خوشبختی مردم در سراسر جهان در قرن 21 ارائه دهیم. استعداد-خلاقیت و اهدا کردن به مردم مفاهیم کلیدی در تلاش های ما هستند که در ارائه بی پایان تکنولوژی و امکانات بی پایان آنها ایجاد کرده ایم تا استانداردهای بالایی را از زندگی کردن در هر مکانی به دست اوریم.
شرکت فرمانده در گروه ساسونگ، شرکت الکترونیک سامسونگ است که 164000 کارمند مستعد در سراسر جهان به کار گرفته است. این شرکت گزارش کرده است که 7/96 بیلیون درآمد و 7/4 بیلیون سود در سال 2005 داشته است. شرکت الکترونیک سامسونگ طراح رامنما و سازنده chipهای حافظه، LCD، نمایش ها و CDMA و تلفن های دستی در جهان است.
شرکتهای گروه سامسونگ عمده ی دیگر شامل ضمانت زندگی سامسونگ می شود که بزرگترین شرکت گارانتی زندگی در قرن 13 در جهان مجله خوشبختی نام گرفت و بزرگترین شرکت تجاری جهان در قرن 10 است.